Posted 2 years ago

REBLOG IF YOU LOVE THIS GUY.

swaggaliciouso:

positivevibez:

demoniac:

GOD I LOVE THIS GUY!

swaggaliciouso-> Kingsley!

"Who, Kingsley? He harmless!" - Chow from Hangover 2

I really hope he uses that in one of his videos lmao

(Source: blackbruise)

Posted 2 years ago

becauseyeah:

And the moral is??? LMAO. WTF is this?

It’s telling us that we shouldn’t take the simple things (food, security, shelter, etc) for granted.. While one kid’s making a big deal over using the computer and being stung by a bee, the other kid is worrying about whether they’re gonna be alive the next day..

Posted 3 years ago
Posted 3 years ago
sarahricciardelli:

U MAD?!

Still not nintendo!

sarahricciardelli:

U MAD?!

Still not nintendo!

Posted 3 years ago
Posted 3 years ago

This year JULY has 5 Fridays, 5 Saturdays and 5 Sundays. This happens once every 823 years. For the 7th month of year 2011 (hence, 7-11) This is called money bags. So Copy this to your status and money will arrive within 4 days. Based on Chinese Feng Shui, the one who does not copy, will be without money. Figured I’d pass this on!!

Seriously? Fung shui was created 6,000 years ago… you really think they’d have a rule about copying tumblr posts..? Fail.

Posted 3 years ago
Posted 3 years ago
degrassiblowsmymind:

omg fail. xD

LMFAO! I think she deleted her account ahah!

degrassiblowsmymind:

omg fail. xD

LMFAO! I think she deleted her account ahah!

(Source: wescalou)

Posted 3 years ago

That awkward moment when you try and write a “that awkward moment” status but fail miserably.

It honestly makes you look like a complete moron, sorry.

Posted 3 years ago
Isn’t it ironic that she’s pretty ugly herself? lmfao!
http://abbycakesx0x.tumblr.com/

Isn’t it ironic that she’s pretty ugly herself? lmfao!

http://abbycakesx0x.tumblr.com/